when I was young

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

شاید بعدها,خیلی بعد تر از الان

نتیجه بگیرم وقتی 18 سالم بود چقدر خوشبخت بودم

داشتم درکمترین وقت ممکن بیشترین حدی که در توانم بود

از 9 علم مختلف رو یاد میگرفتم

شعر میخوندم,شعر حفظ میکردم!

کلی ترانه بلد بودم که با آهنگش بخونم

یه وبلاگ داشتم

و تازه!عشق لوطی گری هم بودم!

وقت خوندن قشنگ ترین عاشقانه ها,کسی تو ذهنم بود که مخاطب قرارش بدم

از هرجنسی!دوستای خوب داشتم

یه برادر داشتم,یه زن داداش و دوتا برادر زاده!

علی الحساب عمه بودم به توان دو!

یه حیات طیبه مزدوج داشتم

با یه پیانوی گرند تو سالن خونه ام,و یه دختر کوچولوی شیرین

و خوشبختی,هرشب صورت به صورت من سر به بالین میگذاشت....

بی ربط نوشت:این آهنگا شاید به نظرتون هیچ ربطی نداره به متن

خوب !به نظر من که ربط داره!حالا مهم نیست داره یا نداره,باحاله

میزارم خواستین دانلود کنید:

rapidshare.com/files/24857591/07._Air_Supply_-_Two_Less_Lonely_People_In_The_World.mp3

rapidshare.com/files/3512220346/05._Air_Supply_-_Even_The_Nights_Are_Better.mp3

بی ربط تر نوشت:زمین خونمون داره میلرزه...ای خدا!من تازه فهمیدم خوشبختم!جوون مرگم نکن!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 آبان 1390برچسب:دوست داشتنی!,ساعت 23:18 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak